29 Kasım 2010 Pazartesi

WANTED

Tür : Aksiyon
Yönetmen : Timur Bekmambetov
Senaryo : Michael Brandt , Derek Haas
Görüntü Yönetmeni : Mitchell Amundsen
Müzik : Danny Elfman
Yapım : 2008, ABD 

Oyuncular
James McAvoy (Wesley) , Morgan Freeman (Sloan) , Angelina Jolie (Fox) 

1000 yıl önce bir gurp dokumacı gizli bir suikast timi kurdular kaos döneminden geçen dünyada düzeni sağlamak için sessiz sedasız
infazlar gerçekleştirdiler kendilerine kardeşler diyorlardı...
altı hafta önce
adım wesley gibson  babam annemi daha ben yedi günlükken terketmiş acaba benim güzelim mavi gözlerime
bakarak kendine hiç sormuşmudur acaba ben yirmibirinci yüzyılın en silik en sersem adamamın babasımı oldum?
 bu sırada kardeşliğin bir üyesi verdikleri kayıpların çok olması ve rakiplerinin cephanesini nereden bulduğunu öğrenmek için
gittiği özel dedektif karşı binadan açılan ateş sonucu öldürülür kardeşliğin üyesi karşı binaya görsel efektlerle
bezeli bir geçiş yapar ve çatıdaki herkesi öldürür fakat ölenlerden birinin telefonu çalar ve şöyle bir dir diyalog geçer..  
--kardeşlik üyesi--kardeşlikten kimse ayrılamaz cros
--cros--ben kardeşliğe yeni bir açıdan bakıyorum
--kardeşlik üyesi--dikkatli ol tam bin yıldır ayakta duran bir şeyi yıkamazsın
--cros--çoktan yıkılmış bile adam şifreyi kırdı buna bir son vermeliyim
--kardeşlik üyesi--peki neden benimle yüzleşmiyorsun?kurt öldürmeye koyun gönderilmez
--cros--onlar sadece yemdi .güle güle bay x
crosun görüş açısına bilmeden gelen
 kardeşlik üyesi crosun silahından çıkan mermiyle ölür
wesley evine dönüşte girdiği markette onu izleyen bi adam farkeder ve o an yanına kardeşliği diğer bir üyesi yanaşır ve şöyle bir diyalog geçer...
--fox--babanı tanırdım
--wesley--babam bizi doğduğum hafta bırakıp kaçtı
--fox--baban dün metropolitan binasının en tepesinde öldü üzgünüm
--wesley--ha ha bak içki reonu arka tarafta
--fox--o gelmiş geçmiş en büyük suikastçilerden biriydi ve onu öldüren şu anda tam arkanda der
 fox ve cros arasında bir çatışma çıkar ve müthiş görsel efekktler donatılmış bir kaçış başlar crosu atlatarak izlerini
kaybettirmeyi başaran  fox ve wesley kardeşliğin toplandığı dokuma atölyesine giderler wesleye onda bulunan potansiyeli
farkedtirip açığa çıkarmasını öldürülen babasınında üyesi olduğu kardeşliye katılıp babasının intikamnı alması teklif edilir...
bu teklife bir gece sonra  kabul eden wesley artık kardeşliğin bir üyesidir ve sahip olduğu potansiyelin ortaya çıkması  ve crosun karşısına çıkabilmesi için
zorlu bir eyitimden geçer.
gördüğü eyitimler sonucu profosyönel bir suikastçi olduğunu kardeşlik adına yaptığı suikastlerle ispat eden wesley crosun karşısına çıkarılmaya karar
verilir ve yeri bulunur ve crosla wesley karşıkarşıyadır artık bir trende karşıkarşıya gelen crosla wesley kısa bir çatışma sonunda cros wesley tarafından ağır
bir şekilde yaralanır fakat  ölmeden önce ağzından şu son sözler dökülür
--cros--wesley beni dinle
--wesley--kes sesini benimle konuşamazsın
--cros--sana söyledikleri yalandı
--wesley--yalancı olan sensin seni pislik herif
--cros--sen benim oğlumsun
--wesley--ne dedin?sen ne dedin?
bu sırada wesley crosu öldürdükten sonra wesleyi öldürmrsi için gönderilen fox ta bu konuşma sırasında wesleyin arkasındadır ve wesley ona sorar
--wesley--bu doğrumu?
--fox--evet
--wesley--bunu bana neden yaptınız?
--fox--çünkü öldürmeyeceği tek kişi sendin
--wesley--biliyordun diymi başından beri biliyordun
--fox--listede adı vardı seninkide var
ama wesley kaçmayı başarır ve artık wesley için intikam vaktidir...wesleyin kardeşlikten intikam için mükemmel bir planı olacaktır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder